Adresonderzoek

U kunt in de volgende gevallen een adresonderzoek aanvragen bij de gemeente:

  • Iemand staat op uw adres ingeschreven die er niet woont
  • Iemand heeft een briefadres op uw adres en u kunt die persoon niet meer bereiken
  • Iemand heeft een briefadres op uw adres en u wilt uw toestemming voor het briefadres intrekken

Wat moet ik doen?

U dient een verzoek voor een adresonderzoek in bij de afdeling burgerzaken van de gemeente. 

U stuurt hiervoor een mail naar burgerzaken@koggenland.nl. Benoem in uw mail de reden voor het adresonderzoek.

Stuur als bijlagen de gevraagde documenten mee:

  • een kopie van uw geldige identiteitsbewijs
  • de gegevens van de persoon die u in onderzoek wilt zetten. En, als het bekend is ook het telefoonnummer en emailadres
  • als u zelf niet woonachtig bent op het betreffende adres, moet u aantonen dat u de eigenaar bent van het pand met bijvoorbeeld een koop- of huurcontract.

Met vragen kunt u bellen met het algemene telefoonnummer (0229) 54 84 00.

Hoe werkt het?

U kunt een adresonderzoek aanvragen als u eigenaar, huurder of medebewoner bent van de woning. U kunt een adresonderzoek ook weer intrekken.

Hoe lang duurt het?

Na ontvangst van uw mail met de gevraagde documenten nemen we binnen 3 werkdagen contact met u op.

Heeft u gevonden wat u zocht?