Klacht indienen
Als u vindt dat u niet netjes bent behandeld door een ambtenaar of bestuurder, dan kunt u een klacht indienen.
Waarover kunt u een klacht indienen?
- de persoonlijke behandeling door medewerkers of bestuurders
- het krijgen van te weinig, onjuiste of misleidende informatie
- het niet reageren op vragen
Wat moet ik doen?
- U dient uw klacht online in bij het college van Burgemeester en Wethouders.
- De gemeente beoordeelt uw klacht intern. Het is mogelijk dat u gevraagd wordt om uw klacht mondeling toe te lichten.
- U krijgt van de gemeente schriftelijk bericht van de uitspraak over uw klacht.
- Als u het niet eens bent met de uitspraak kunt u een externe beoordeling van uw klacht bij een externe klachtvoorziening aanvragen. Informatie hierover staat in het schriftelijk bericht over uw klacht.
Geen klacht maar wel iets melden?
Wilt u iets anders melden, zoals een kapotte straatlantaarn, een rioolverstopping of heeft u geen Koggennieuws ontvangen? Kies het passende onderwerp op de meldingen en klachten pagina.